fredag den 26. november 2010

Hip hip hurra!

I dag er det Williams fødselsdag,
hurra hurra hurra
Han sikre sig en gave får,
som han har ønsket sig i år
og dejlig chokolade med kager til.

Tænkt sig en gang - I dag er det 6 år siden, at William kom til verdenen ved en hjemmefødsel, hvor jordemoderen ikke nåede at komme frem;-). Seks år er gået og William er nu blevet en stor selvstændig skoledreng. Endnu en gang må jeg bare sande, at tiden flyver afsted.

Dagen startede med den traditionelle fødselsdagssang og rævesøvn;o)

Herefter skulle der pakkes gaver op ved morgenbordet.

Sej knægt på 6år!

Nu venter vi på det store rykind af fødselsdagsgæster senere i dag, så William kan blive fejret på behørigvis.

Tillykke min skat - Jeg elsker dig!

5 kommentarer:

  1. Stort tillykke med ham, håber I får en rigtig dejlig dag! :)

    Var det en planlagt hjemmefødsel? Jeg drømmer lidt om, at når nummer 2 på et tidspunkt kommer, at det bliver en hjemmefødsel :)

    Kh Marie

    SvarSlet
  2. Hej Marie

    Ja heldigvis var det en planlagt hjemmefødsel;). Så på trods af at det gik hurtigere end forventet, så var det en rigtig god oplevelse:)

    Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med ham! Håber I får en super dag :)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med den "store" dreng :)
    Håber i har haft en dejlig dag!
    Kh
    Lotte

    SvarSlet
  5. Tak Sandie og Lotte. Vi havde en rigtig god dag på trods af lidt sygdom som kom snigende.
    Kh Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)