torsdag den 18. november 2010

2 identiske....

....veste og så alligevel ikke.
Jeg har fået lavet mig et mønster til veste og selvom det ikke er raketvidenskab, så er jeg nu alligevel lidt stolt af det - For vesten er rigtig sød, når den kommer på. Carl Johan har stået model i den, men da først kameraet var fundet frem, var han væk og i gang med 1000 andre gøremål.
Babuska-stoffet er pre-quiltet, så det var bare at klippe ud, sy skulder- og sidesøm sammen og til sidst sy kantbånd på. Hurtigt og nemt - Ligesom jeg kan lide det;o).
Nu vil jeg pakke vestene ned sammen med alt det andet som jeg skal have med på julemarkedet:).

Vest str.92

Vest str.98

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine...og super at du sådan selv har kreeret mønstret! Sejt gået...

    Og det er da en genial ide at købe stof som er præ-quiltet...den ide snupper jeg da vist lige:-)

    Knus Malene

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)