lørdag den 13. november 2010

Notesbøger

Kan man få mange notesbøger??? Jeg kan i hvert fald ikke! Jeg bruger dem til at notere og tegne mine idéer ned i, skrive mine favorit opskrifter ned i, huskelister og meget meget andet.
I dag har jeg fået lavet nogle notesbøger til julemarkedet eller det sige; jeg har købt notesbøgerne og pakket dem ind i stof, så de er blevet mere spændende at se på;o). Alle notesbøgerne har hver især fået et mærkat med forskellige budskaber syet på. Inspireret af Lis har jeg valgt at sy mærkaterne på med skæve syningerne - Synes det giver en knald god effekt at blande det søde med det rå. Børnene her i huset synes de er fede, så hvis de (notesbøgerne ikke børnene;o)) ikke bliver solgt i løbet af næste weekend, så er jeg i det mindste sikker på, at jeg kan få afsat mindst 4 på hjemmefonten:o).

Gule notesbøger som lyser op i en mørk tid!

Notesbøger i klassisk seersucker tern!

Notesbøger i stærke og hotte farver!

7 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig hyggelige og søde bøger!

    SvarSlet
  2. Hej Louise
    Sikke en god ide :0)
    Er sikker på du nok skal få dem afsat..
    God weekend
    Karina

    SvarSlet
  3. Flotte bøker, så flink du er!

    Bli gjerne med på min secondhand giveaway!
    klem

    SvarSlet
  4. Du er altså kreativ! Hvor er de fine! De kommer til at gå som varmt brød. Hvordan får du stoffet fastgjort ordentligt til bøgerne?
    God søndag.
    Kh
    Lotte

    SvarSlet
  5. hejsa

    tak for din kommentar på min blog :) ♥

    ville bare lige fortælle hvordan der laves ♥

    kan kun laves hvis du har nummer tastatur i siden .... tryk på alt+3 så nemt er det
    hvis de skal være røde skal der sselvfølgelig skiftes farve under skrivning ♥ held og lykke
    med dem♥ - forøvrigt super fine notesbøger ....til markedet.....
    kh

    SvarSlet
  6. Tak skal I have alle sammen!

    Lotte: Stoffet er fastgjort med lim, så det er faktisk ret nemt:o)

    Marianne: Øv øv øv sådan er mit tastatur ikke:o(

    Kh. Louise

    SvarSlet
  7. De notisbøkene er virkelig fine! Slike har ikke jeg sett før.

    Hilsen Fama, Norge

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)