mandag den 1. november 2010

Puslespil...

Nogen husker måske de vanskeligheder jeg havde sidste år med at få et billede til årets julekort i kassen (ellers se her). Og i dag fik jeg så bekræftet, at det højest sandsynlig ikke bliver nemmere i år. Lige som de store børn skal det seneste (og sidste;o)) skud på stammen selvfølgelig også have sin helt egen personlige nissehue. Jeg havde et billede inde i mit hoved af en dreng, der bare lå på tæppet og så sød og yndig ud, så nissehuen kunne tage sig bedst ud. Men næ nej i stedet var den lille bandit i hopla, rullede først den ene vej, så tilbage igen, trak huen ned i øjnene alt i medens mundvandet løb over - Så altså ikke sådan en nuttet stilliggende baby, man ser i reklamerne:). For at størrelsen på huen bedre kan vurderes, har jeg også knipset et par billeder af 2 af brødrene med huen på. Og igen - jeg ved godt, at det ikke er billeder, som vil få folk til at stoppe op og falde i svimer, men om ikke andet så har de en høj grad af naturlighed og ægthed over sig;o) - Carl Johan der stadig er lettere oppustet og rød i hovedet efter et raserianfald og William der insisterede på at have sine wii-briller på (briller som gør, at man bare bliver SÅ god til spille Wii:o)).

Nisser på spil eller bare et forvarsel om, hvilket puslespil det bliver at få årets julekort i hus???

Fact om huen
Materialer: Rød fleece og hvid plys
Størrelse: Omkreds 55cm. Som det ses på billedet er den en tand for stor til Sigurd på 6 måneder, men passer Carl Johan og William, på henholdsvis 3 og snart 6år. Har også prøvet den på Valdemar (snart 10år) og her kan den skrues på, men er tydeligvis alt for lille:o)
Længde: Ca. 75cm

8 kommentarer:

  1. He he elsker vi ikke bare de julekort;0)
    Vi fik slet ikke nogen af Mikkel sidste år!
    Han nægtede simpelthen.........og jo mere man prøver jo værre, og så har jeg kun 1 at holde styr på.
    God kamp;0)

    SvarSlet
  2. Tak - En kamp bliver det, men jeg har nu også lært at elske de her skæve billeder (det er jeg jo nød til;o))

    Vh. Louise

    SvarSlet
  3. hvilke minder mig om at jeg skal også få lavet julekort i år af ungerne :)

    kh helle

    SvarSlet
  4. Skøn beskrivelse af endnu en af udfordringerne ved et forældreskab;-)
    Heldigvis er det jo ikke værre end, man selv gør det til...og i virkeligheden så er de lidt "skæve" billeder jo også meget sjovere ende de lidt "for" pæne.

    SvarSlet
  5. Det er da et skønt billede af Sigurd! Håber du får held af at fange dem alle i et perfekt øjeblik :)
    Super fine huer!!

    Kh
    Lotte V

    SvarSlet
  6. Jeg synes Sigurd ser megadejlig ud! og dem der skal have kortet ved vel godt hvad han hedder - så er det jo lige meget om huen kan ses fra den side eller ej :D

    Han er da for lækker Louise :p

    SvarSlet
  7. Hej Louise ;0)
    Se lige nogen broderier jeg fandt og så er de gratis ;0)
    Glæder mig til sidst i nov. når det nye 5d program kommer frem så jeg kan være med igen.
    Knus Julie.

    http://www.juliasneedledesigns.com/FREESUNBONNETSUEQUILTPROMO.htm

    SvarSlet
  8. Tak skal I have alle sammen <3
    og Julie du er simpelthen fantastisk til at finde de broderisider - Tak:)

    Vh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)