søndag den 28. november 2010

Give Away (1. advent)

I dag er det jo som bekendt 1. advent og det inviterer jo nærmest til at skyde en give away i gang. Så kort og godt; Smid en kommentar ved dette indlæg og fortæl, hvilken af nedenstående stofposer du gerne vil vinde.



Fast læser eller ej; alle er velkomne til at deltage (men skulle du have lyst til at følge min blog, så skal du være så hjertens velkommen). Du behøves ikke at have en blog, bare du i stedet skriver din mailadresse i kommentaren, så jeg kan få fat på dig, hvis du er den heldige vinder. Du må selvfølgelig gerne linke til denne give away og i den forbindelse bruge billedet, men det er absolut ikke et krav for at deltage;o).

God fornøjelse!

Vinderen trækkes søndag d.5/12-2010, hvor en ny give away (2.advent) skydes i gang.

34 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte. Kender en der vil blive lykkelig for Lynet McQueen.

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de fine;0)
    Jeg satser på at vinde bilposen.
    Julie

    SvarSlet
  3. Hej

    Den er jeg med på...
    Jeg er jo allerede fast læser men vil så gerne også vinde...
    Posen med Hello Kitty.. Hun er jo skøn...

    Lone

    Og glædelig jul..

    SvarSlet
  4. Jeg prøver da lykken med Lynet.

    Forsinket tillykke med sønnike:-)

    SvarSlet
  5. - Altid dejligt, når du laver "give away". Hvis vi er den heldige vinder næste advent, så sætter vi os på bil-frugtposen ;-)

    Rigtig god første advent !

    Hilsen
    Benja
    Benja61@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Nejj hvor fint. Jeg ville elske at vinde bilposen - eller rettere det vil søde August!! Han er VILD med de biler :-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  7. Jamen, så vil jeg da starte med at ønske god advent! Jeg drømmer om at vinde posen med bilen til min søn.
    -Katharina

    SvarSlet
  8. .........prøver igen, at ligge en kommentar med vores nye google-konto :-)

    Vi er også vilde med bil-frugtposen i rød - hvis vi er den heldige.
    Rigtig god første advent og igen tillykke med W.
    Benja

    SvarSlet
  9. min datter ville elske den med kitty på :)

    SvarSlet
  10. Hvor er de fine :-) Jeg tror at Rasmus vil blive rigtig glad for den med McQueen - Hello Kitty er nemlig for tøser, som han siger ;-)

    SvarSlet
  11. Iiih, hvor ville pigerne blive lykkelige for posen med Hello Kitty :) Jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  12. Ih Hello Kitty posen er fin! Har allerede meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge med i din fine blog!

    SvarSlet
  13. Aaah forresten, kan fanges på jvn89@hotmail.com

    God 1. søndag i advent! :)

    SvarSlet
  14. altså Elisabeth ville være helt vild med Hello Kitty....

    SvarSlet
  15. Hallo Kitty, vil gøre en lille pige glad hos os.

    SvarSlet
  16. Som altid nogle super søde ting du laver, Ida ville ELSKE hallo kitty ;-)

    Fortsat god søndag..

    knus Janne

    SvarSlet
  17. Hej
    Jeg ville også blive glad for sådan en frugtpose. Det er lige meget hvilken :-)
    Lene Pinholt
    lpinholt@profibermail.dk

    SvarSlet
  18. Glædelig 1. advent :)

    Jeg satser på Hello Kitty, så vil Freja blive glad :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  19. Sikke en fantastisk give away! Silas ville elske en frugtpose med Lynet :-D

    SvarSlet
  20. Jeg tror Alma-barnebarnet ville elske Hello Kitty-posen :)
    God advent!

    SvarSlet
  21. Sikke en dejlig ide :0) Jeg tror jeg satser på "Lynet" - er sikker på det vil vække glæde hos storebror..
    KH

    SvarSlet
  22. God advents søndag godt nok lidt sent men der er vist stadig lidt af dagen tilbage endnu.
    Vil da gerne være med og er helt sikker på at vinder jeg så skal det være lynet som jeg så vil forære til en sød lille dreng som skal starte i vuggestue på onsdag. d 1 dec.

    SvarSlet
  23. Jeg er helt sikker på at smukke Yasmin ville elske Hallo Kitty :)
    Glædelig 1. søndag i advent!

    SvarSlet
  24. Jeg ville elske at vinde den fine pose med bilen på til min lillemand :)
    KH Micha

    SvarSlet
  25. åh så fine de är - det må nog bliva katten, da det är ett av min datters förste ord.

    Vi har själv ingen katt, da hennes er allergisk :(

    Så ville den jo varme i adventskalenderen

    SvarSlet
  26. Ih hvor fin jeg deltager gerne og så skulle det være den med biler, da Luca er fuldstændig vild med dem. Måske vil du deltage i min give away ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  27. Alle fruktposene er fine. Kitty er kanskje min favoritt.

    Hilsen Fama, Norge

    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlet
  28. Sikke nogle skønne poser. Hello Kitty ville bringe glæde herhjemme hos yngstepigen.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  29. Vi vil gerne vinde posen med hello Kitty!!

    SvarSlet
  30. hvor er de fine! min datter elsker hello kitty og min søn Mcqueen, så en af de to ville bringe lykke

    SvarSlet
  31. Øv skal man vælge ;)
    Jeg har en lille nevø, vis store idol er lynet McQueen, så den vil vække glæde.
    MEtte

    SvarSlet
  32. Hvor er de flotte! Lynet McQueen ville helt sikkert være et et hit her hos Josefine

    SvarSlet
  33. Bum bum... Bil eller Hello Kitty...

    SvarSlet
  34. Hvor er de herlige. Hvis jeg vinder, skal det være den med Lynet og så skal min nevø have den til frugt i børnehaven :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)