tirsdag den 9. november 2010

Flet...

Jeg er blevet inspireret og inspirationen er kommet fra denne relative nyopstartet blog, som absolut er et besøg værd. På bloggen fandt jeg et billede af en (hvad jeg tror) pileflettet fuglefoderting, som kunne rumme rigtig mange fuglekugler - Smart og fint så det ud, så sådan en ville jeg da også gerne have. Så efter lidt google-søgning og nogen dages venten på posten, kunne jeg i dag fremstille min helt egen lille miniature udgave af fuglefodertingen:-). Hvis jeg udlader at tage de kritiske briller på og ser bort fra, at den er lidt skæv og måske har et par begynderfejl, så kan jeg vist med rette sige, at jeg er stolt og tilfreds med resultatet - Det er i hvert fald ikke den sidste, jeg laver og måske en gang i fremtiden kommer der også en stor en til samlingen???

Min fuglefoderting som lige præcis kan rumme 3 kugler!

Og så lige et billede af Carl Johan, som også var meget stolt af det færdige resultat og ikke mindst hans arbejde med at ligge pindene i blød:o)

4 kommentarer:

  1. Hej Luise
    Ej hvor fint - og så har du ovenikøbet selv fabrikeret den ;0) Hvor fandt du anvisningen på det?
    Jeg er glad for jeg kunne være til inspiration og 1000 tak for henvisningen til min blog :0)
    God aften
    Karina

    SvarSlet
  2. Den er virkelig sød!
    Husk at pille kuglerne ud af nettene. Når de er tomme kan fuglene vist nok blive fanget i dem...Har jeg hørt et eller andet sted:-)

    SvarSlet
  3. Karina: Tak skal have. Det var inde på tempa.dk, at jeg fandt materialerne og vejledningen - Og det er faktisk slet ikke så svært;o).

    Naja Luise: Tak - Det vil jeg da lige huske det med nettene - Det har jeg aldrig tænkt over, så tak for oplysningen:)

    Vh. Louise

    SvarSlet
  4. Tak for tippet - smutter lige forbi ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)