torsdag den 18. november 2010

Julemarked

Ihh hvor jeg glæder mig til i morgen og sommerfuglene (skulle måske i stedet kaldes for snebolde på grund af det kolde vejr) i maven er bestemt ikke blevet mindre efter jeg har været forbi Pakhus 16 på Odense havn. Arrangørerne må ha' knoklet en vis legemsdel ud af bukserne - For at træde ind i pakhuset, er som at træde ind i et fantastisk univers!

Skal lige ha' ændret lidt på opstilling i morgen, men her kan I se en bid af mit udvalg!

Kræmmerhuse

Nu skal jeg lige have pakket det sidste, så er jeg klar til i morgen..... Og mine Longjohns må jeg bestemt ikke glemme;o)

4 kommentarer:

  1. Glæder mmig til at finde dig på søndag :-)
    Og se dine lækre ting.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud... rigtig god tur på julemarkedet :)

    SvarSlet
  3. Hey - jeg kan se at du står lige overfor mig :-) Jeg glæder mig til vi ses i morgen.

    SvarSlet
  4. Held og lykke,

    Jeg har selv julemarked ugen efter.. Så jeg kender arbejdet og forventningen... Håber du får solgt det hele....

    Lone

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)