mandag den 8. november 2010

Når man ikke ejer tålmodighed

Jeg har ofte set med beundring på andres korsstingsbroderier, men jeg ved også, at jeg aldrig får lavet sådan noget selv. Jeg kommer måske i gang, men færdig bliver jeg ikke. Jeg har i hvert fald en juleløber liggende fra dengang Frederikke var helt lille og den er kun halvt færdig og jeg tvivler på, at den nogensinde bliver helt færdig.
Nå men jeg har fået en idé, som kræver nogle korsstingsbroderier, så mit broderiprogram blev aktiveret og 5 minutter senere havde maskinen spyttet nedenstående broderier ud. Så hurtig og nemt = stor jubel selvom jeg lige skal ha' rettet noget til.

Secrets

Recipes

Sweet Dreams

Beklager det fedtet fingeraftryk på kameralinsen:o)

5 kommentarer:

  1. Med sådan en "dygtig" maskine behøver man slet ikke tålmodighed - hvor dejligt :D
    Det ser flot ud! Hvad skal de "utålmodige" broderier bruges til....eller er det en hemmelighed?
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Tak Karen. Jeg håber at kunne løfte sløret en af de nærmeste dag;o)

    SvarSlet
  3. Ihh, hvem der bare havde sådan en maskine....og helst en multi-krea-maskine. Tålmodighed er nemlig min værste fjende i ALLE mine kreaprojekter. Synes klart det er sjovest at få ideerne, og komme igang...men færdiggørelsen. Pyhha. Ikke min stærke side.

    SvarSlet
  4. Fedt at korsstingene på maskinen endelig bliver opdaget, syntes de er så fede og har slet ikke forstået hvorfor de ikke er blevet langt mere brugte. Spændende at følge med.
    Ville ønske at jeg havde mere tid, så ville jeg også have en broderiaskine igen....

    SvarSlet
  5. Frk. Hverdag: Jeg er desværre også den type, som nemt og hurtigt kan gå død i mine kreative projekter. Derfor er det absolut et plus, hvis noget kan afsluttes inden for en overskuelig fremtid og det må man jo sige, at dette projekt lever op til;o)

    Dorthe: Jeg synes også de er blevet ret gode og jeg skal i hvert fald ha' lavet flere. Jeg er blevet helt bidt af det og overvejer ligefrem at kigge lidt i brugsvejledning til korsstingsbroderierne:o)

    Vh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)