tirsdag den 25. maj 2010

Tillykke-Tillykke-Tillykke

Som tideligere nævnt har vi været et smut på Falster i weekenden og det skyldes en helt særlig grund - min mor har nemlig fødselsdag i dag og det fejrede vi i weekenden. Min mor er en yderst aktiv dame. Hun har et aktivitetsniveau som jeg slet ikke forbinder med en på nu 60år. Hun holder hus og have til ug, kryds og slange imedens hun selvfølgelig også passer sit fuldtidsjob. Børn og børnebørn nyder godt af hendes kreative udfoldelser i køkkenet. Hun er en kvinde, som sætter sig nogle mål...... Og når dem! Til efteråret skal hun f.eks. til Berlin og løbe maraton. Sidst men ikke mindst er hun min mor og jeg sætter utrolig stor pris på hende og de ting hun gør for mig og min familie


Gaven til min mor bestod af en kurv med lidt forskellig lækkerier og lidt hjemmelavet;o).

I en af pakkerne lå også denne nederdel som jeg havde lavet efter mine egne mål for at den ikke skulle gå til spilde, hvis nu min mor ikke kunne passe den eller hvis hun nu ikke kunne lide modellen. Nå men den faldt (heldigvis) i god jord, så nu må jeg i gang med at lave en anden nederdel til mig selv;o)

Endnu en gang stort TILLYKKE med fødselsdag, mor.
Håber du bliver forkælet af far til den helt store guldmedalje!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)