søndag den 30. maj 2010

Multinålepudens nye ejermand!

Tusind tak til alle jer, som har deltage i min seneste give away og tusind tak for alle jeres søde kommentarer.
Hvis nogen skulle ha' glemt det, var det denne nålepude, som der skulle findes en ny ejermand til.

Nålepuden som vinderen får (dog uden indhold;o))

I går aftes var der en diskussion i gang imellem børnene om, hvem der skulle trække vinderen. Men da William i dag har gæster, Valdemar er taget ud til en kammerat og Carl Johan faktisk er pænt ligeglad, så blev det Frederikke som løb med æren. Hun opstillede dog en betingelse - hun ville ikke fotograferes, men et kompromis fik vi indgået;o).

Lodderne er skrevet og klippet, så de blandes rundt på livet løs!
Vinderloddet findes......

Og vinderen er Kathrine som skrev; "Nåleputen var utrolig fin! SÅ fine farger satt sammen. gleder meg til å se mer fra bloggen din nå. Jeg tar tre lodd:)".

Tillykke med den, Kathrine. Send mig en mail på msn002 @ tdcadsl.dk (husk at fjerne mellemrummene;o)) og jeg får nålepuden sendt op til dig snarest muligt:-)

5 kommentarer:

  1. Tillykke :) Er pænt misundelig hvis nogen sku være i tvivl ;)

    SvarSlet
  2. Tillykke til den nye ejerkvinde! Den ville ellers have været fin på mit sybord!

    SvarSlet
  3. Tillykke til den heldige vinder :)

    SvarSlet
  4. Jippi! Dette var gøy.Tusen takk:) Gleder meg til å ta den i bruk.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)