mandag den 17. maj 2010

Sol over Midtfyn

I dag har vi haft et helt fantastisk vejr her på Midtfyn. Varme og fuld sol har vi haft hele dagen. Indendøres er der dog gået ½sol i den;o).
Forrige søndag var jeg på det lokale loppemarked, hvor jeg faldt over det skønneste vintage stof til næsten ingen penge;-). Nu er lidt af stoffet blevet omtransformeret til en nederdel til mig selv. Det er ellers ikke tit jeg får lavet noget til mig selv, men denne type nederdel er jeg blevet helt vild med og så gør det jo ikke noget, at den er let at lave;o).

Vintage nederdel i ½ sol

Når mor leger model, så skal man da ikke holde sig tilbage;-D
(Og det var altså ham selv der meget kraftig insisterede på, at han skulle have nederdelen på i medens der blev taget billeder)
Først fra siden - så forfra, for sådan gjorde mor jo!

Nogen der har nogle gode idéer til, hvad jeg kan bruge resten af stoffet til (ca. 5meter?

2 kommentarer:

  1. jeg syntes helt bestemt du skal sy mig en nederdel også, for den er da godt nok fin ;o)

    ej pjat, hvad med frederikke??? går hun ikke med sådan noget?? eller hvad med en lækker ammebluse??

    SvarSlet
  2. Tak skal du have:-).
    Ja måske en bluse til mig selv. Bestemt ikke noget til Frederikke - Det gider hun bare ikke:o(

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)