fredag den 14. maj 2010

En udfordring!

I gennem tiderne har jeg fået syet en del, men en nederdel har jeg faktisk aldrig prøvet kræfter med. Men altså man lever vel for at lære, så udfordringen med nederdelen blev taget op og med denne vejledning var det jo ingen sag:-) - Indtast dine mål og vupti klippe og syvejledning kommer frem:o). Nederdelen er lavet i halvsol og opsyet i en dejlig blød denim. Nederdelen har en applikation af Barbalilla, der jo som bekendt elsker at pynte og smukkesere sig, derfor har ginen Gina også fået halskæde på i dagens anledning;o). For at give nederdelen lidt mere farve, har jeg valgt at sy lilla kantbånd på forneden af den i stedet for "bare" at ligge den op på vanlig vis - Så fik jeg jo også lejlighed til at bruge min forholdsvis nye skråbåndstrykfod igen:-D.

Barbalilla nederdel

Bestemt ikke den sidste nederdel jeg har syet - Har allerede en i tankerne til mig selv;o).

3 kommentarer:

  1. den er altså bare så flot ;o)

    SvarSlet
  2. Din nederdel er også bare blevet flot.

    Og ja, det er en rigtig lækker side med målene på :).

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)