fredag den 7. maj 2010

Barbapapa is in the house;o)

Carl Johan har længe været meget betaget af Barbapapa. Han sluger de film, der bliver vist i fjernsynet, hans barbapapa-bog bliver nærstuderet igen og igen. Jeg har derfor længe kredset om tanken om at lave nogle barbapapabukser til ham. Men altså Barbapapa er, i min verden, ikke nogen sej superhelt, så mon sådan nogle bukser alligevel ville blive for piget? Og med en alder på snart 3år, er man så ikke ved at være for gammel til sådan nogle figurer? Nå men Barbapapa er som sagt et hit hos Carl Johan, så jeg har pakket mine fordomme væk. Helt væk er mine fordomme dog ikke blevet gemt for for at give bukserne et mere drenget præg har jeg lavet dem i henholdsvis en super lækker og blød denim samt i bomulds chambrey i mørk marine.
Carl Johan blev vild af lykke, da han så bukserne. Det var da lige det der skulle til for at bringe alle mine fordomme til skamme - Helt sikkert ikke sidste gang jeg laver noget med Barbapapa til den dreng:-).

På nedenstående kan bukserne i den bløde denim ses, men kan dog ikke se Carl Johans glæde, da han er sat til med snot, feber og træthed:(.

Da modellen nu har indtaget sofaen og snupper sig en velfortjent lur, vises bukserne i chambrey uden hans hjælp - Det er vist også godt det samme, når han har det som han har.
Nærbillede af den applikeret Barbablå

5 kommentarer:

  1. Jeg synes de er helt vildt seje - og flotte!, og så kan man da være pænt lige glad med, at Barbapapa ikke er en anerkendt "superhelt" - CJ er jo tydeligvis lykkelig!! <3

    SvarSlet
  2. Jep nogle gange må man se stort på, hvad man selv synes er sejeste og det hotteste:o)

    SvarSlet
  3. Hej - må jeg spørge om det er fra et stykke stof eller hvordan har du fået fat på barbapapaér ? Jeg har en datter på 4 år, der er helt syg med Barbapapa - vi læser den samme bog hver aften, og filmene er set adskillige gange. Hun ville blive lykkelig med nogle figurer på hendes tøj.... Kh Dorthe :-)

    SvarSlet
  4. Hej Dorthe
    Dejligt at høre, at det ikke kun er min søn som er helt vild med Barbapapa:o). Stoffet er nogle gardiner købt i Netto sidste efterår, så jeg tvivler på at man kan få dem mere:(. Men jeg har rigeligt, da der jo var 2 gardiner i en pakke, så du siger bare til, så kan jeg klippe noget af og få sendt til dig:).
    Kh. Louise

    SvarSlet
  5. Dorthe - Du er velkommen til at kontakte mig på msn002@tdcadsl.dk

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)