mandag den 24. maj 2010

Give away

Selvom jeg har mange syredskaber liggende, så har jeg trods alt ikke brug for 2 multinålepuder. Derfor må den ene videre:o). Nålepuden er primært lavet i grønne nuancer. Toppen er dog orange, hvor på der er maskinbroderet en fugl - Det er Julie, der har kreeret den farverige flotte fugl. Multinålepuden måler ca. 10x10cm.


Det er ikke bare en multinålepude, men en multipude, da den også kan bruges til kramme/nusse/sansepude for de mindre børn eller som kasteskyts for de lidt større børn (ja man har vel husets fyldt med drenge;o)).


Reglerne er som de plejer:

1 lod for en kommentar til dette indlæg.
2 lodder for kommentar + tilmelding som fast læser (er du allerede fast læser, får du selvfølgelig også et lod;-)).
3 lodder for kommentar + fast læser + link til dette indlæg på din blog (brug gerne et billede fra dette indlæg).

Vinderen trækkes på søndag d.30/5-2010

Håber I vil være med

32 kommentarer:

  1. Jeg er da gerne med på 3 lodder!
    Det er en supersmart nålepude.
    - Og endnu en fin DIY, hvor får du tiden fra ;-)

    SvarSlet
  2. Mangler sådan en ordentlig nålepude!
    Jeg er med!!3 lodder tak :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den da fin - den ville passe perfekt på mit sybord, hvor den ville have selskab af fem fugle i flok, som Karina, (her ovenover)engang har lavet til mig! Jeg er med! 3 lodder, tak...

    -LisBeth.

    SvarSlet
  4. Den er både smart og flot :-)

    Jeg smider 3 lodder i puljen og krydser fingre.

    SvarSlet
  5. Den er fin - jeg smider straks 2 lodder i puljen ;)

    SvarSlet
  6. Å så fantastisk nydelig - og så morsomt at den også kan brukes til babyen. Har en liten en på 4 måneder som nok vil syntes denne er kjempemorsom å leke med.

    Jeg er med og tar 3 lodd. Har lenket til deg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/05/vinn-nalepute.html

    Klem

    SvarSlet
  7. Jeg vil super gerne have 3 lodder :) Er forelsket i den nålepude og mange af dine andre ting. Har været fast læser noget tid. Er vild med dine DIY tutorials.

    jemkem.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Den ville passe perfekt til min nye symaskine.. ;-) Og jeg er naturligvis allerede fast læser.. ;-)

    SvarSlet
  9. så er jeg da også med på 2 lodder, ville da gerne have sådan en fin nålepude :o)

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne vinde den fine pude. 2 lodder til mig.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  11. Jeg vil gjerne være med i trekningen om denne herlige multiputen! Jeg er følger fra før, har linket på bloggen min, og med denne kommentaren skulle det bli full pott, 3 lodd:)

    SvarSlet
  12. ej hvor er den smart, så min veninde havde lavet en, synes bare de er så fine, kan desværre bare ikke kreere en selv suk :)
    Men vil da meget gerne vinde denne :)
    Deltager gerne med 3 lodder
    KH Micha

    SvarSlet
  13. jeg vil rigtig gerne have lov at prøve lykken med 3 lodder

    SvarSlet
  14. Nåleputen var utrolig fin! SÅ fine farger satt sammen. gleder meg til å se mer fra bloggen din nå.

    Jeg tar tre lodd:)

    SvarSlet
  15. Jeg trekker 3 lodd og krysser fingrene!

    SvarSlet
  16. DEN vil jeg SÅ gerne vinde!
    Jeg er med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  17. Nå har jeg oppdaget enda en flott blogg! Masse fint har du og jeg gleder meg til å følge deg videre! :-) Jeg er følger og dermed blir det to lykke-lodd på meg!

    SvarSlet
  18. jeg vil da super gerne være med. 3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  19. Nøj, hvor er den fin. Jeg snupper to lodder :)

    SvarSlet
  20. Hej Louise - Ja jeg er klart med på sådan en pude med 3 lodder (mangler faktisk en ordentlig nålepude). Tak for din hilsen til mig idag - det varmer :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  21. BARE det bli'r mig. BARE det bliver mig!!! HVor er den fiiin. Den må jeg smide 3 lodder på.
    Og så krydser jeg finger!
    Hilsen Frk. Hverdag

    SvarSlet
  22. Linker med bilde i bloggen, 2 lodder på meg. Ønsker deg en riktig god helg.

    SvarSlet
  23. Åh, den er jo bare kæmpe fin ... den gad jeg godt eje ;-)
    Deltager med 1 lod
    Ha en god weekend - hilsen Helle
    hellefilbert@webspeed.dk

    SvarSlet
  24. Hej Louise
    Jamen jeg vil da gerne prøve at deltage i min første give away.. Og iøvrigt en stor tak til dig fordi du har indviet mig i "blogland" - det er skønt at læse og blive inspireret af så mange kreative qvinder ;0)
    Jeg vil gerne deltage med 1 lod - er ikke helt sikker på jeg kan finde ud af at melde mig til som fast læser - men det kommer vel :0)
    Venlig hilsen
    Karina (madsmor)marka@city.dk

    SvarSlet
  25. Sikke en fantastisk give away. Havde tænkt mig at sy en selv, men dette her er jo lidt nemmere :-) Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    God weekend Lis

    SvarSlet
  26. Sikke en skøn pude, 3 lodder til mig:-)

    SvarSlet
  27. Vil meget gerne vinde den fine pude.
    2 lodder her fra

    SvarSlet
  28. Ej en lækker nålepude du har lavet <3
    Jeg er helt sikkert med på 3 lodder. Håber englen pynter hjemme hos dig :)

    SvarSlet
  29. ih, jeg håber jeg kan nå at være med :-)
    jeg smider hermed 2 lodder

    SvarSlet
  30. ... jeg kan vidst lige nå det... :)
    3 lodder...

    SvarSlet
  31. Dzień Dobry

    Jestem Ada,która z e-mailem tutaj wpada
    wara@poczta.forward.pl

    SvarSlet
  32. Hvis ikke jeg er for sent på den skynder jeg mig da lige at nuppe 2 lodder :o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)