mandag den 3. maj 2010

Din eller min???

Carl Johan har 2 ting, som har en helt særlig betydning for ham - Ting der giver ham stor tryghed. Den ene er hans sut - Den er så ved at være begrænset, så den kun kommer i brug ved sovetid. Den anden ting er hans højt elskede sutteklude - Bemærk at det står i fleretal, for en er normalt ikke nok. Nej 2, 3 eller 4 stykker ynder han at rende rundt med og med i seng skal de selvfølgelig alle sammen. Hans suttekludemani er vist ved at tage overhånd, for nu er han begyndte at jagte dem Sigurd bruger. Så når dagen er ved at være ved vejs ende har han samlet sig en STOR bunke og vi kan ingen finde til Sigurd:o).
Her til aften har jeg rådet bod på dette og fået lavet nogle sutteklude til Sigurd. Godt nok kan Carl Johan ikke læse endnu;o), men han er ikke et sekund i tvivl om, at de nye klude ikke er hans - Så missionen er vellykket:-).

De nye sutteklude som er tyverisikret;o)

3 kommentarer:

  1. Uh så fine:) min dreng på 2 et halvt år hedder også Sigurd
    Dejlig blog du har, arb selv på en kommende blog

    Glædelig jul

    SvarSlet
  2. Uh så fine:) min dreng på 2 et halvt år hedder også Sigurd
    Dejlig blog du har, arb selv på en kommende blog

    Glædelig jul

    SvarSlet
  3. Vi kan hurtig blive enige om, at Sigurd er et flot navn;-). Du må endelig skrive, når du har fået bloggen op og køre, så vil jeg elske at kigge forbi:-)

    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)