tirsdag den 18. maj 2010

Fit for fight!

I dag har jeg været hos lægen med Sigurd. Ikke at der er det mindste i vejen med ham, men fordi han skulle have sit 5ugers tjek (han er jo trods alt allerede blevet 6 uger og 2 dage;o)). Lægen kunne ligesom os forældre konstatere, at den lille fyr er i tip top stand - Det er jo dejligt nok, at får det bekræftet:). Sigurd er for det meste en lille nem gut, der elsker sin barnevogn om dagen og mors seng om natten;o). Han er også begyndt at smile til os og sine søskende - Et lille skævt smil, der når helt op til øjnene. Så alt i alt er han som han skal være og har nu nået en kampvægt på 6kg lige ud og 60cm.

Guldklumpen

4 kommentarer:

  1. Hvor er han fin og hvor går det altså hurtigt. Det nyfødte look går godt nok hurtigt af dem -hurtigere end jeg husker.
    Nyd det, for tiden flyver.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. han er altså bare skøn louise, og allerede 6 uger!!

    SvarSlet
  3. Tak skal I have og I har fuldstændig ret i, at tiden flyver af sted. Jeg nyder ham i stor stil og prøver at suge alle hans udtryk, lyde og dufte til mig. Han er jo vores sidste, så han skal storenydes:)

    SvarSlet
  4. Åh, hvor er han lækker. Han lyder som den perfekte baby...og det er jo altid rart at få det bekræftiget hos lægen:-)

    Ps. Mads elsker sine frugtposer:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)