tirsdag den 2. februar 2010

Nødvendighed!

Et lille projekt men en stor nødvendighed.
Jeg har 2 par bukser, som stadig kan rumme den voksende mave. Desværre er der gået hul på begge par - Det ene par på bagen og på det andet par er det knæet, det er helt galt med. Frederikke har op til flere gange påtalt, at jeg altså ikke kan gå i de bukser med hul bag på - Det er simpelthen så piiiiiinligt:o).
Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at få gjort noget ved problemet og det tog jo ikke særlig lang tid.
En rest af favorit stoffet findes og klippes i frihånd i den ønskede form, som så syes over hullet i bukserne med en passende tråd...... Og vola nu kan bukserne forhåbentlig holde resten af graviditeten!

(Beklager den ringe billedkvalitet)

Nu må jeg i gang med lappen til knæet på de andre bukser:-)


Note to myself:
  • Husk at købe nye uldstrømpebukser, så jeg kan få brugt nogle af de fine graviditetsnederdele jeg har liggende.
  • Og HUSK at de SKAL vaskes på uldprogram;o)

1 kommentar:

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)