torsdag den 18. februar 2010

Forkælet!

Som nævnt i et tidligere indlæg har jeg på det seneste været ret heldig i nogle af de give aways jeg har deltaget i. I går dumpede der endnu en gave ned i min postkasse. Denne gang var det præmien fra en give away jeg deltog i hos Ulla - En lille lækker pels til min mobil, så den ikke fryser her i vinterkulden. Den er simpelthen så sød og fin, så mange tak Ulla.
Men men men da jeg har det med at forligge min mobil (for ikke at tale om mine nøgler;o)) alle mulige og umulige sted, har jeg ændret eller retter sagt tilføjet lidt til designet. En lædersnor har jeg sat på, så tasken med mobilos kan hænge om min hals. Nu ved jeg altid, hvor jeg kan finde min mobil:o) og som Lis har gjort mig opmærksom på, så er det i længden godt for telefonregning, da man slipper for at ringe folk op;o).

Pelsen med og uden lædersnor!

Min mand har skam også forkælet mig. Jeg har fået en smuk buket blomster som jeg bliver helt glad af at kigge på. Jeg fik den ikke i søndags, hvor det jo var Valentinsdag - Nej den fine buket kom og spredte varme og glæde på en ganske almindelig grå mandag.


5 kommentarer:

  1. Jeg har et projekt jeg behøver lidt hjælp med - eller lad os sige inspiration :-) (har stadig ikke fået lavet ugle uden - kunne ikke få printet mønsteret, men ok - forsøgte også kun en gang - giver det et par chancer til! Men jeg skal lave en Guitar applikation - kroppen og halsen har jeg "på plads" - det må bare blive to stykker stof -men strenge og de der "stemme dimser" - hvordan kan man lavedem smart? - ideen er opstået efter at ha set "Jonas Brothers" på Disney - en af dem får en jakke med en broderet guitar Martin flippede fuldkommen ud - men jeg orker ikke brodere SÅ meget, selvom jeg formodentlig ville kunne få det nogenlunde til.... men så kom det til mig med en applikation - det må da være intet mindre end genialt!? any ideas

    SvarSlet
  2. Håber da, at du kommer i gang med uglepuden på et tidspunkt:o).
    Det lyder da som en fed idé med en applikation af en guitar. Kunne man evt. ikke bare sy strengene på med sting i den brede man ønsker? Og evt. det samme med dimserne - Man kunne jo bruge en applikationssøm og så forme dimserne imedens man syr på maskinen.
    Ellers synes jeg ikke rigtig, at jeg har nogle idéer. Håber at komme til at se det endelige resultat:o)

    SvarSlet
  3. Hmmm måske man kan s med guldtråd - har noget der går i maskinen....vis man syr med stræksøm er delidt bredere og ses bedre, men ved ikke om jeg er "behændig" nok til at lave "stemmedimserne" i frihånd - aflange knapper måske - i perlemor..... hvis de lykkes skal jg nok poste det på fjæset, det er sten sikkert!

    SvarSlet
  4. Det lyder ihvertfald som om det kunne blive helt vild godt:-).
    jeg prøver lige om jeg kan finde dig inde på fjæset, for det resultat vil jeg da nødig gå glip af:-).
    Vh. Louise

    SvarSlet
  5. Det ser godt ud med snoren. Overvejede selv at give dig en hurtig how to do, men kom fra det igen.
    Er glad for du og mobilos kan bruge pelsen:-)
    Kh Ulla

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)