torsdag den 25. februar 2010

Mavebilleder...

I mine fire forgående graviditeter har min mand leget amatørfotograf og har taget nogle enkelte billeder af den voksende mave - Nogle af billederne er faldet mindre heldige ud end andre;o).
Denne gang har jeg dog været så heldig at falde over Kristina Daley's blog, hvor hun i en afgrænset periode tilbød gratis fotografering af gravide, spædbørn, søskende, mor/bar, far/barn osv. mod, at hun selvfølgelig måtte anvende billederne på hendes hjemmeside. Det er da et tilbud som man ikke kan sige; "nej tak" til. Så i går drog jeg et smut til Jylland, hvor jeg tilbragte 2½time i godt og afslappende selskab. Til min store overraskelse var det jo ligefrem dejligt at stå foran kameraet, når personen bag ved, hvad der skal til for at man som gravid ikke ligner den strandet hval som man til tider godt kan føle sig:o).

Et lille udpluk af, hvad der kom ud af gårdagens besøg i det jyske!


10 kommentarer:

  1. WAUH - siger jeg bare.
    Er helt tosset med det første billed - det er smukt.

    SvarSlet
  2. Tak - Det billede er jeg også helt vild med (eller det er jeg nu med dem alle sammen;o)), men det billede har altså et eller andet særligt over sig.
    En stor tak til den fantastiske fotograf!

    Vh. Louise

    SvarSlet
  3. Hej Louise - du ligner bestemt ikke en strandet hval - så flot mave du bærer :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Så flotte bilder! Du har en veldig fin gravidmage. :o)

    SvarSlet
  5. Flotte billeder.Kan godt forstå du ikke kunne sige nej til det tilbud.
    De er meget fine hver for sig.

    Yt

    SvarSlet
  6. Dejlige billeder! Heeej... nu ved jeg hvor din datter har sin søde frække næse fra ;o)

    SvarSlet
  7. Tusind tak for jeres søde kommentar:-)
    Vh. Louise

    SvarSlet
  8. Wauwwww hvor er de gode....
    Super god idé at forevige sin gravide mave. En god gave til én selv men også til barnet (når det bliver lidt størrere)

    SvarSlet
  9. Super billeder! En rigtig god idé at få det gjort.
    Har du set du har vundet i min give away? Jeg mangler din adresse så jeg kan sende den lille præmie til dig :)

    SvarSlet
  10. Karina: Tusind tak. Jeg er også rigtig glad for disse billeder - især når jeg tænker på, at det er min sidste graviditet:).

    Jeanette: Tak:)! Ej det må du altså undskylde, det har jeg fuldstændig overset:o). Jeg sender dig fluks en mail:).

    Vh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)