fredag den 26. februar 2010

Eventyrligt

Dagen i dag har været omgivet af tryllestøv, skønhed, eventyr og fantasi...... Ihvertfald for mine 2 ældste børn, Frederikke og Valdemar, som var så heldige at blive inviteret ind og se "Disney on Ice" sammen med deres bedstefar. Et show jeg tror, at de alle nød - på hver deres måde;o).
Frederikke havde fået lov til at låne kameraet med, så hun kunne tage nogle billeder af det eventyrlige univers, de lige pludselig skulle være en del af. Nu hvor jeg har kigget billederne igennem, tror jeg næsten, at hun har set det meste af showet gennem kameraet:o). Hun har ihvertfald taget fotoopgaven meget seriøs - for hele 78 billeder er det blevet til:o). Men det er jo kun dejligt at se billeder fra deres eventyrlige dag!

Et lille udpluk af den billedserie min datter hjembragte:o)

Flere af de kendte Disney figurer!

Bedstefar var den glade(?) giver af en souvenir til hver af børnene.
Mindstemanden faldt pladask for den:o)

Imedens de 2 store nød showet og tiden sammen med deres bedstefar. Slappede jeg af her hjemme på divaen, imedens børnenes bedstemor hyggede med de 2 mindste samtidig med at hun fik rengjort vores badeværelse og handlet ind......... Det er ikke for ingen ting, at hun bliver kaldt for tornadoen:o).

Tak for besøget mor & far - I er altid velkomne til at kigge forbi en anden dag!

3 kommentarer:

  1. Bringer minder frem fra gymnasiet, da jeg selv så dem i Forum:-) Flotte billeder hun har fået taget:-)

    SvarSlet
  2. Jeg har aldrig set dem selv, men jeg gad godt;o)
    Vh. Louise

    SvarSlet
  3. Med din datters gode billeder og fortælling er det vel næsten som at være der?!:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)