mandag den 8. december 2014

Julehjerter flettes

Jeg er faktisk lidt flov over at indrømme det, men julehjerter og julestjerner har bare aldrig være mig. Ikke at jeg ikke synes de er flotte, for det gør jeg. Men min fingermotorik vil ikke som mit hoved vil, når jeg har kastet mig ud i sådanne fletopgaver. Jeg har ofte kasseret papiret (læs; krøllet arrigt sammen og kastet hen i det fjerneste hjørne. Denne gang har jeg forsøgt mig med filt-hjerter og jeg har endelig fået lært mig kunsten at flette hjerter. Jeg fandt simpelthen ud af, at jeg tidligere ikke havde fået klippet "strimlerne" i hjerterne lagt nok op, så det blev noget værre juks:o). Alt i alt er jeg rigtig godt tilfreds med disse to hjerter der har set dagens lys - Simple og enkle:-).
Stjernerne må jeg dog havde til gode til en anden god gang;o).


Hvis du også kan lide hjerterne, så se mere her. Indtil søndag leveres alle ordre med julehjerter fragtfrit ved brug af koden "julehjerte"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)