torsdag den 26. maj 2011

Puder igen igen...

Nu har jeg jo lavet en del farverige pølsepuder, derfor ville jeg også prøve at lave nogle i lidt mere afdæmpet farver og med knap så mange baner stof. Puderne er holdt i hvide og sorte farver og jeg synes faktisk, at resultatet er blevet meget godt, men det kan I jo selv være med til at bedømme;o).
Endnu en gang må jeg se i øjnene, at mine fotografiske evner ikke er i topklasse - På billederne ser nogle af puderne længere og tykkere ud end de virkelig er, men de har altså alle målene; 40cm i længden og 15cm i diameter.

Disse "Marimekko"puder er Frederikke helt sikker på vil pynte på hendes værelse!
Jeg synes nu også, at de er blevet ret gode, men jeg er jo som bekendt også ret vild med Marimekko's Unikko print;-)

Disse puder er Valdemars favorit og han har allerede spurgt et par gange om de ikke kan komme ind på hans værelse - Nu må tiden vise om han får mig overtalt:o)

 Puder med avisprint

Puder med "ko"print - Jeg synes de er ret sjove og finurlige på deres egen måde!

6 kommentarer:

  1. Som altid enormt flotte puder, jeg elsker også Marimekko :-)

    SvarSlet
  2. Tak Mia<3. Dejligt med en sammensvoren;)

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte! Jeg kan godt forstå at børnene gerne vil ha' dem på deres værelser!
    Kh Karen

    SvarSlet
  4. Fede puder! Jeg er selv på udkig efter et par nye "pøller" til min sofa og fandt denne side. Kan disse puder købes nogen steder?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tim
      Jeg har købt "pøllerne" i Lidl. Lige nu har de dem dog ikke, men synes at jeg ser dem der med jævne mellemrum. God jagt:-)

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)