tirsdag den 5. oktober 2010

Sommerfugle...

Ikke bare en eller to sommerfugle, men en hel sommerfuglesværm har jeg i maven i dag eller sådan føles det ihvertfald. I aften har jeg og en anden lokal borger arrangeret et borgermøde, hvor flere - ja faktisk hele 12 - kommunalpolitikere har takket ja til at komme. Jeg håber, at der også møder en hel masse borgere op, så vi kan få gjort opmærksom på, at vi er bekymret for hvad der skal blive af vores by/lokalsamfund, hvis det endelig besluttes at skolen skal lukkes. Jeg er spændt på, hvordan aftenen kommer til at gå. Jeg er ikke den som normal stiller mig op i større forsamlinger for at tale, så jeg håber at jeg kan få styr på min nervøsitet inden jeg i aften skal byde velkommen.

For 1 måneds tid siden havde vi lavet et andet arrangement, hvor jeg, efter inspiration fra Mia, havde lavet nogle labels til vandflasker, så vi kunne få vores budskab ud på en sjov måde. Disse vandflasker får politikerne ikke i aften, men I skal da ikke snydes for et billede;o)


Kryds gerne fingre for mig i aften:o)

5 kommentarer:

  1. Krydser selvfølgelig fingre for dig.

    SvarSlet
  2. Hvor er du sej.
    Og det skal nok gå.
    Det er en svær tid vi har lige nu, med alt den snak om skole lukninger.
    Er selv helt bange for hvordan det hele skal ende.
    Forleden dag havde min søn´s klasse den såkaldte læsetest.
    Men kom hjem og fortalte at deres lærer, synte de havde klaret den dårligt.
    Så de ville få en anden test, hvor de ville få mere tid.
    Så kan jeg ikke rigtig se meningen med de test.
    Og dem bruger de så mange resurser og penge på.
    Istedet for at give børnene mere viden og tryghed i skolerne.
    kNUS sUSI

    SvarSlet
  3. Hej Louise
    Hvor er det dejligt der findes mennesker som dig der kæmper og råber op.. Du kan tro jeg krydser fingre - du skal nok klare den..
    Pøj pøj
    Karina (marka@city.dk )

    SvarSlet
  4. Jeg krydser også fingre Louise :-)

    SvarSlet
  5. Tak for alle jeres krydsede fingre. Jeg er sikker på, at de hjalp, for vi havde en god og konstruktiv aften og jeg er sikker på, at politikerne fik noget med sig hjem:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)