søndag den 10. oktober 2010

Broderimaskinen...

Jeg er blevet rigtig glad for min broderimaskine eller det har jeg faktisk været hele tiden, men nu er jeg (endelig) også blevet glad for mit broderiprogram. Jeg nyder at finde billeder af ting der skal omdannes til broderier, få dem over i programmet, lagt sting på og så retur til maskinen, som så laver alt det hårde arbejde for mig;o).
Jeg har været i gang med at brodere nogle rygmærker på fleecejakker. Rygmærker forbinder man jo oftest med noget negativt, men jeg synes selv, at jeg har fået lavet nogle som børnene garanteret vil synes er bare seje og sjove på samme tid.

Fleecejakke med Toget Thomas
Navn og motiv er ikke skævt, men husmodellen havde svært ved at skjule sin begejstring, som dog kun varede indtil han fandt ud af, at jakken ikke var til ham;o)

Fleecejakke med Hello Kitty
Samme Hello Kitty-broderi
Fleecejakke til den hesteglade
Mulepose med samme Littlest Pet Shop motiv
Glæder mig allerede til at komme i gang med de næste jakker. Den ene skal have Ben10 på ryggen - Er næsten sikker på, at jeg ligeså godt kan lave en ekstra med det samme, for kender jeg den ene af drengene ret, så opstår der et akut behov meget hurtig:o)

3 kommentarer:

  1. Nej hvor er det flot!! Uhh min søn ville elske sådan en med Thomas Tog.

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Det er fantastisk hvad man kan lave med de maskiner når man først har fundet ud af hvordan programmerne virker ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)