søndag den 28. juni 2009

Syslerier

Det er jo ingen hemmelighed, at jeg elsker at sy. Nu har jeg prøvet noget nyt og jeg kan ikke sige mig fri for at nyde at sysle med dette også. Lidt syning er der dog over det, da det involverer en lille smule brug af nål og tråd - men kun en meget lille smule;o)

Kan I gætte, hvad jeg har lavet???


Yesssssssssss du gætte rigtig og præmieres hermed med billeder af resultatet;o)

Den færdige hårbøjle ses her beklædt med småblomstret stof. Lidt fra midten har jeg lavet en "blomst". Blomstermidten har jeg lavet ved at betrække en knap med det samme stof som "blomsten" og selve bøjlen.

Til slut et par billeder af min pige med smock-kjole og nu matchende hårbånd.

2 kommentarer:

  1. Så fint!!!
    Har ikke prøvet endnu men kunne da godt finde på det...ser fint ud at det er samme metervare.

    Karen

    SvarSlet
  2. Tak skal du have:)
    Hårbøjlen blev lavet efter min datters eget ønske. Den næste, tror jeg nu nok, skal have lidt mere spræl måske i form af noget mere farverigt stof eller en "blomst" i en kontrast farve.
    Nu må vi se - kommer tid kommer råd;o)

    Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)