onsdag den 3. juni 2009

Buksedragter

Dette indlæg vil vise nogle af de buksedragter jeg har lavet, så man kan danne sig et billede af hvordan forskellige stoftyper kan ændre det færdige udtryk. Efterhånden som jeg får kreeret flere dragter, vil de blive tilføjet i dette indlæg.
Jeg vil ikke komme med den store beskrivelse ved hver buksedragt, da jeg er ved at løbe tør for superlativer for denne fantastiske beklædningsgenstand - og der var så lige et superlativ mere;o).
Jeg håber med tiden der også vil komme billeder af børn der bærer dragterne, da det giver en bedre fornemmelse af dragten og dens pasform.

2 buksedragter til et hold tvillinger - Dragterne er lavet i 100% bomuld og har et sødt babuska-print.

Buksedragter i lækkert lilla hør. De er rigtig lækre og jeg tror mit næste syprojekt til mig selv skal være et par hyggebukser i det stof:o)

Buksedragt i yndigt lilla stof.

Buksedragter til tvillinger

Endnu et par buksedragter til et par tvillinger

Buksedragt i str.146 med afkortet ben lavet i sødt hjertestof!

Yndig buksedragt i str. 122 med afkortet ben og brede stroppe!

Endnu en buksedragt i Cupcake-stof - passer til en lille lækkerbisken;o)

3 dejlige billeder af Daniella som tester buksedragten!

Skøn buksedragt i glade farver!

Buksedragten ses her på en dejlig Daniella!
Tak til Lotte for lån af alle 6 skønne billeder.

Yndig buksedragt i "snefnug"-stof!

Buksedragt med blomsterranker!

Samme dragt i et andet lys!

4 kommentarer:

  1. Uha, lige før du godt måtte lave en til mig med snefnugstoffet - den er godt nok fin :)

    SvarSlet
  2. Hej Kristina
    Hvis jeg havde haft mere end en lille bitte rest tilbage af stoffet, så lavede jeg fluks noget til dig:o)

    SvarSlet
  3. Nøj, hvor jeg glæder mig til at se pigerne i dine dejlige dragter!!!

    Tror vist bare, at jeg skal holde mig til hos dig, og så bestille gennem pigernes næste par år ;)

    /Marie-Luise fra Trendsales.

    SvarSlet
  4. Marie-Luise du skal være så hjertelig velkommen:o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)