mandag den 21. marts 2011

En dejlig gave

I dag har jeg fået en smuk personlig gave fra Lauriestrode, som led i denne blogleg. Gaven er et smukt armbånd, som emmer af forår med de lyse og klare farver samt sommerfuglene der skinner. Som en ekstra bonus er der 5 perler med bogstaver, som hver især symboliserer mine børn. Den gave har bare ramt så meget plet:).

Tusind tak for det smukke personlige armbånd!


Ps. Hvis du har lyst til at lege med, så kan jeg se, at der stadigvæk er ledige pladser her;o)

3 kommentarer:

  1. Hvor er jeg glad for, at jeg ramte plet.

    Jeg er jo ikke er det store sy/strikke/hækletalent, og jeg havde rigtig meget lyst til at lave noget personligt til dig, og vidste næsten med det samme, at det skulle være noget, der havde forbindelse til dine børn. Det har været en fornøjelse at kreere den :)

    SvarSlet
  2. Armbåndet er simpelthen så flot og jeg er meget glad for det, så endnu en gang tusind tusind tak:)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Tillykke, hvor er det sødt. Og rart når der er tænkt over noget personligt.

    Knus Grith

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)