tirsdag den 13. april 2010

Vinderne af min give away....

Så kom dagen, hvor min blog kan fejre 1 års fødselsdag.... Og dermed også dagen, hvor vinderne af min give away skal udtrækkes.
Først og fremmest vil jeg sige tak til alle jer, som har smidt lodder i puljen - Tusind mange tak! Jeg har været forbi og lure lidt på alle jeres blogs og hvor er der mange gode og kreative blogger der ude i blogland som jeg slet ikke havde opdaget endnu. De næste par dage vil jeg bruge på at få nærstuderet alle jeres fantastiske blogs og selvfølgelig også tilmelde mig som fast læser på 1-2-mange af dem;o).
Denne gang er det Valdemar, der har fungeret som lykkens pamfilius. Han var dog lidt skuffet, da han fandt ud af, at hans eget navn ikke var med i puljen:o), men på trods af det gik han til opgaven med stor seriøsitet

Det første navn, der blev trukket ud, var Anonym (Ingeborg). Du har hermed vundet retten til at vælge først i blandt de 3 præmier.

Det andet navn, som blev trukket ud, var Kridte-hvidt. Du har vundet retten til at vælge i mellem de 2 præmier som er tilbage, når Ingeborg har valgt.

3. præmien eller det vil sige den præmie som er tilbage, når de 2 ovenstående har valgt, går til Smilehull.

Tillykke til jer alle 3! I kan sende mig en mail (msn002@tdcadsl.dk) med jeres adresser og hvor I skriver, hvilken præmie I helst vil have.

7 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderne!
    Hvor er i heldige

    SvarSlet
  2. Weee... jeg har vundet noget! FEDT! Det er første gang. Hvor er jeg altså bare glad :-)

    Godt gået Valdemar! ;-)

    SvarSlet
  3. Jippi! Jeg har virkelig vinnerlykke for tiden:) Har deltatt i såååå mange give aways og aldri vunnet noe, men bare siden rett før påske har jeg nå vunnet tre!! På tide å spille lotto kanskje? ;)

    SvarSlet
  4. Hov jeg har da fuldstændig misset fru melgaard's indlæg *pinligt*

    anyway, så tror jeg at jeg vælger flag ranken. Skal jeg maile dig eller hvordan gør vi ?

    Hilsen Lotte

    SvarSlet
  5. Hej Lotte

    Det går nok;o)
    Du mailer bare din adresse til mig (msn002@tdcadsl.dk) og så får jeg sendt flagranken af sted til dig:)

    Vh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)