mandag den 21. december 2009

Længes....

Min gamle trofaste symaskine er endnu ikke kommet retur, så jeg længes stadigvæk. Dog har min mand været så sød og betænksom, at han har fremtryllet en rigtig dejlig maskine til mig. Og maskinen er en lækker Husqvarna Designer Topaz 30. Jeg har selvfølgelig allerede afprøvet den og den syr som en drøm - Jeg skal dog nok lige bruge lidt tid til at finde ud af alle funktionerne og finesserne som denne maskine rummer... Men mon ikke det kommer hen af vejen, når jeg skal bruge de forskellige funktioner??? Jeg håber det:o). Lige umiddelbart virker den let at gå til, så nu er det bare med at komme i gang med alle hængepartierne:o).
Jeg glæder mig dog stadigvæk til, at min gamle maskine kommer retur - Det bliver så skønt at sætte den ene maskine til at brodere imedens jeg syr på den anden. Spildtid bliver da vist en by i Rusland;o)

Her et billede af min nye følgesvend:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)