onsdag den 9. december 2009

I bund...

Så er jeg endelig ved at være kommet i bund med alt vores rod. For snart et par uger siden fik jeg ellers slæbt kasserne med julepynten ind, men jeg besluttede mig nu hurtigt for, at pynten ikke skulle op førend rodet var væk. Og hvor er det dejligt nu - Julepynten kan nydes uden at drukne i alle de andre små dimser og nips, vi havde stående hist og pist og alle vegne. Så nu er julen også ved at indfinde her - Decemberhyggen er ihvertfald kommet:-).
Jeg er ingen Gertrud Sand, men lidt julepynt skal der selvfølgelig op og mere vil komme til lige så stille hen af vejen:o).

Her ses bl a. vores nyindkøbte Trip Trap slaskenisser Frederikke og Valdemar. Nu mangler vi bare at erhverve os navnenisserne til de 2 yngste børn. Måske det først bliver næste år;o).

Verdens nemmeste adventsdekoration:o), kransen der byder velkommen og til sidst et lille pyntet "juletræ" som lyser så smukt om aftenen.

Nu glæder jeg mig bare til, at vi får skovlet et juletræ, så det også kan komme ind i stuen og sprede duft, hygge, varme, glæde og ikke mindst forventning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)