onsdag den 12. december 2012

Juletræet med sin pynt #2

Indtil vi får fældet et "stort" juletræ som vi kan danse rundt om juleaften, må vi "nøjes" med et lille. Men vi klare det nok lidt endnu, for jeg synes vores lille juletræ er blevet meget yndig at se på. Træet er pyntet helt enkelt, med et stykke stof om foden/potten (så er den grimme potte skjult, men det er stadigvæk muligt at vande træet), bismarck stokke og julekuglerne, jeg lavede den anden dag.

Træet har fået plads oppe ved pejsen, hvor børnenes julesokker også hænger

Min datter er vild med de hjemmelavet kugler og hun har fået mig overbevidst om, at vi også skal have dem på det store juletræ, når den tid kommer. Heldigvis har hun lovet at hjælpe mig med at lave dem:-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det altså bare fint :)

    Rigtig dejlig dag til dig :)

    SvarSlet
  2. Tak <3
    Også rigtig god aften til dig:)
    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)