mandag den 5. december 2011

Anledninger er der nok af...

Jep der er altid en anledning til at gå i køkkenet for at bage og pynte cupcakes. Derfor skulle jeg heller ikke overveje det mange gange inden jeg meldte mig på et hold i Ringe husflidforening, som havde forenet de to skønne ting; jul og cupcakes - Det kan da kun blive godt og det blev det så sandelig også, blandt andet takke været vores søde og dygtige underviser Line. Vi var ikke så mange, så der var god tid og mange cupcakes til alle. Jeg fik blandt andet lavet et skovmonster, en (tøende) snemand, en julekrans, Rudolf og et skævt flettet julehjerte (meget naturtro til de skæve julehjerter jeg hidtil har flettet i papir;o))..

De hjembragte cupcakes, som vakte store begejstring hos børnene og derfor nu blot er fortid:o).

6 kommentarer:

  1. mums de ser lækre ud, kan godt forstå de er fortid nu :)
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Hu hvor er de dog fede - det er jo små kunst værket!
    Især vild med brunkage manden.

    SvarSlet
  3. De ser virkelig flotte ud og lækre. Mums...

    SvarSlet
  4. Hold da op, hvor ser de lækre ud! :)

    / Christina
    frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  5. De er da virkelig flotte!! Det gad jeg da godt ha' været med til - det kursus..
    Så blev familien glade :-)

    SvarSlet
  6. Tusind tak for de søde ord alle sammen:)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)