torsdag den 13. oktober 2011

Sort som natten...

Den seneste har der været utrolig stille her på bloggen, men det er nu ikke fordi jeg er gået helt i sort - Den virkelige verden har bare ramt mig og jeg har travlt, så computertiden er blevet skåret kraftig ned. I den forbindelse vil jeg da også lige undskylde for min manglende respons på blogs, kommentar og mails - Jeg vil dog rigtig gerne svare jer, men håber dog, at I har lidt tålmodighed, for to-do listen er lang inden jeg i morgen drager mod Berlin med de to ældste børn - Wiii hvor vi glæder os:-).
Men hvad er det så, jeg har så travlt med??? Jo Britta var sød at sende mig en sms om, jeg ikke kunne tænke mig at tage med hende til årets julemarked. Og selvfølgelig har jeg det - Så symaskinen kører på højtryk og bordet flyder med broderitråd, stof, lim, maling og jeg skal komme efter jer:-D. GOSH jeg har travlt for tiden er jo knap inden julemarkedet bliver skudt i gang (og i løbet af den knappe tid skal der også lige være plads til familien, ferie, kagekursus og et par fødselsdage;o)), men jeg nyder det... Og mon ikke der kommer lidt mere gang i bloggen, når jeg er hjemvendt fra Berlin? Jeg har jo en ting eller to, jeg gerne vil vise jer;o).

Håber I får en rigtig god uge uanset om I har efterårsferie eller ej:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)