fredag den 3. juli 2009

Viden om....

Dagen i dag har jeg tilbragt i Odense Zoo sammen med vores 3 drenge. Det blev til en dejlig, varm og lærerig dag. Især ældste sønnen suger til sig af viden sådan et sted - måske det har noget at gøre med, at han får lov til at bruge alle sine sanser imedens hans lærer??? Så i dag har vi hoppet som diverse dyr, strukket hals for at blive lige så lang som girafferne, rørt ved en masse pels og knogler, lugtet alle dyrenes dufte og sidst men ikke mindst; læst informationtavlerne;o)
En skøn dag som pga. varmen og drengenes uopslidelige aktivitetsniveau tog hårdt på moderdyret - for nu at blive i dyrenes verden;o).

Solcreme skulle der til en dag som i dag:o)


Er det en søko??? Nej det er så ment en frømand:o)
Her ses en søko-unge samt et spejlbillede af mindstemanden
Fugleedderkop

Pas nu på, at den ikke hopper ud igennem glasset:-s
Vestatlantisk Pilrokke/pigrokke, der nærmest smillede til os
En stor, doven tiger som klogt havde lagt sig i skyggen
Mindstemanden med en souvenir på hovedet
Bonusbillede, af vores mellemste søn, taget af vores ældste søn

1 kommentar:

  1. Det ser skønt ud. Jeg er vokset op i Odense og min far yndlings var Odense Zoo, så mine piger hae stadig fast zoo kort. Da min far levede, kunne han tage dem med derind flere dage i træk.

    Flødebollerne er lige så gode som de ser ud....prøv bare selv at lave dem....

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)