søndag den 5. juli 2009

Mums....

Stærkt inspireret af Karens blogindlæg om flødeboller skulle det selvfølgelig også afprøves her. Opskriften, som ses her, var utrolig nem og enkel at gå til. Det der tog længst tid var piskningen af den hvide sukkermasse..... Men trods dette, vil jeg komme med mine varmeste anbefalinger. Købe-flødeboller bliver bare aldrig rigtige flødeboller igen:-P
Bunden er lavet af den lækreste marcipan.

Okay - Jeg indrømmer, at sukkermassen måske godt kunne være arrangeret lidt pænere på bundene.

Her i huset plejer der altid at være kamp om flødebollerne med kokos, så derfor blev de alle sammen selvfølgelig drysset med kokos inden serveringen.

Bestemt ikke sidste gang denne herlige delikatesse skal nydes hjemme hos os:o)

2 kommentarer:

  1. Uh de ser lækre ud, dem skal vi vist prøve en dag hvor jeg er træt af at pynte livet af mine muffins :o)

    SvarSlet
  2. Vi burde altså mødes en dag, for jeg vil da rigtig gerne smage på en af dine overflotte pyntede muffins:o) - Jeg kan jo altid medbringe flødebollerne;o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)