tirsdag den 21. februar 2012

Prinsesse for en dag...

Lykken er at have fingrene dybt begravet i lækker blød tyl og andre flotte stoffer - og så endda i rigelige mængder:-).
Jeg sidder og sysler med Frederikkes konfirmationskjole. Lige nu er der et stykke vej endnu, men der er jo også god tid endnu - Heldigvis:-). Frederikke har selv valgt stoffet og snittet på kjolen ud fra kriterierne; Den skal være flot dog uden at være for meget;-). Så snittet på selve kjolen er en ganske almindelig sommerkjole, der dog i sidste ende gerne skulle afskille sig fra en sådan på grund af de valgte metervarer. Nu må vi se... Jeg er i hvert fald spændt på resultatet og glæder mig til at komme rigtig i gang med arbejdet.


6 kommentarer:

  1. Spændende projekt :) Jeg glæder mig også til at se resultatet :) Har meldt mig som fast læser, og glæder mig til at følge dig. Du er velkommen til at kigge forbi min nye blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til:-). Jeg vil bestemt gerne kigge forbi din blog - elsker at opdage nye spændende blogs.
      Så i aften, når der er faldt ro på huset, så kigger jeg ind:-).
      Kh. Louise

      Slet
  2. Hold da helt op! Jeg glæder mig til at se det færdige projekt til maj. Det kan kun blive godt!
    Har forresten en giveaway på min blog med en krea-"kasse", ved ikke om du er interesseret?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en rigtig lækker give away. Jeg har lige taget et hurtig kig og wauw den vil jeg gerne vinde. Jeg lægger lige en kommentar i aften, når mindstemanden sover:-).
      Kh. Louise

      Slet
  3. Vi glæder os til at følge med :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også;o). Lige nu er projektet dog strandet, da jeg mangler lidt mål på pigebarnet, som er på ferie hos bedsteforældrene. Kan næsten ikke vente til hun kommer hjem igen, så jeg kan komme videre:-).
      Kh. Louise

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)