fredag den 24. december 2010

Hov....

Ja HOV så er det allerede slut - Wow det gik stærkt. Forberedelserne har varet i over en måned og så er det hele slut i løbet af en aften. Ikke at jeg ville ønske, at det skulle være anderledes, for vi har haft en fantastisk dejlig aften. Men spændingen og glæden er udløst og efterlader mig lidt med en tom fornemmelse i maven. Og den tomme fornemmelse i maven kommer absolut ikke på grund af mangel på mad;o) - Men nu er der et helt år (eller i hvert fald 11 måneder;o)) til næste jul og alt dens magi.
Som sagt har vi haft en fantastisk aften med masser af lækker mad, hygge og afslapning. Gaver var der mange af, men vi er jo også en stor familie;o). Jeg kan vist roligt sige, at alle gaverne ramte plet hos både store og små..... Og det er en kæmpe befrielse, at ikke en gave skal byttes:).

Klokken er mange, men inden jeg vil daffe i seng, får I lige et par billeder af vores juleaften 2010. I medens vil jeg nyder stilheden og resten af mit glas vin. GLÆDELIG JUL!

Nogle af festdeltagerne;o)

Se, børnlil, nu går det godt, I forstår at trave.

bObles dyr = et hit!

Gaverne inspiceres, godkendes og tages i brug:)

Håber I alle har haft en skøn aften!

1 kommentar:

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)