torsdag den 29. januar 2015

Instagram be like #3

På Instagram flyder det med guld - Blåt guld. Det er helt vildt så mange forskellige vinkler, man kan knipse en skål, tallerken eller kop fra - bare så længe, at den er prydet med det kendte musselmalet mønster. Jeg er også selv faldet lidt på halen over dette service og brudgarantien på 2 år (uundværlig når man har børn;-)), men jeg nægter dog at betale fuld pris for det, for det koster jo spidsen af en jetjager. Heldigvis har jeg fundet denne shop på nettet som ret ofte kører med minimum 20% på de fleste dele og leverer ret hurtig. På trods af en rabat på 20%, så tillader min pengepung ikke de vilde indkøb, men lidt af gangen har vel også ret:-).
Når og hvis der lægges et billede af noget Royal Copenhagen på Instagram er hashtag-listen gerne lige så lang som tiden det vil tage at tjene nok til indkøb af det selv samme;-). Her er et lille udvalg af de (alt for) mange hashtags; #rc #royalcopenhagen #blueelements #rcelements #danishdesign #blåguld #blufluted #musselmalet #mussel #elementsrc #royalcopenhagenelements #elementsroyalcopenhagen - Fortsat selv listen og så kan man jo udskifte og krydre listen med hashtags alt efter hvilket stel man nu samler på.... Men husk altid at tagge Royal Copenhagen, @Royalcopenhagen, fordi det er sindsygt vigtigt, at de ser lige præcis dit billede af deres kop;-D.


Indlægget er skrevet med et glimt i øjet, for som skrevet er jeg selv faldet på r**** over det blå guld;-). Indlægget er skam heller ikke sponsoreret og derfor har hverken @Royalcopenhagen (Hahaha) eller den webshop jeg har linket til sendt nogle gaver eller noget honorar i forbindelse med dette indlæg. Faktisk har de slet ingen viden her om;-).

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, great post!

    Áo khoác Đà Lạt chuyên sỉ và lẻ áo khoác áo khoác nam với giá ưu đãi nhất 2020. Luôn cập nhật mẫu mới chất lượng và dày ấm nhất kể cả với thời tiết lạnh giá các nước có du học sinh và xuất khẩu lao động. Aokhoacdalat.com được đồng hành cùng các bạn!!!!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)