onsdag den 29. oktober 2014

Der er nogen, der glæder sig...

I december måned har vi normalt børnenes julesokker hængende fremme. En rigtig hyggelig tradition både for børn og voksne - så den tradition bliver selvfølgelig videreført igen i år. I år supplerer vi dog også med et julekalenderhus. Jeg er ikke helt sikker på, hvordan det skal fungere... Deres kalendergaver får de stadigvæk i sokken, så jeg tror, at julekalenderhus skal fungere lidt som et supplement til nissedøren, hvor nissen måske lægger små breve i med små historier eller opgaver/planer for dagen. Måske nogle pebernødder eller andre lækkerier. Jeg er fortsat lidt i tænkeboks, men kunne simpelthen ikke står for idéen med julekalenderhuset, så det måtte bare laves:-).
Et mindre godt billede af 2 af drengene, der lige har været i gang med at komme med deres ønsker for huset:-).

Julekalenderhuset

1 kommentar:

  1. Pakkekalender er det hyggeligste, får stadig selvom jeg er 24 ;) Men både mig og mine søstre og mor og far får så også hele banden.

    - Anne

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)