onsdag den 9. april 2014

Sjovt som ting forandre sig...

I mange år har min datter slet ikke haft interesse i, at jeg syede noget til hende, men det skal jeg da lige love for har ændret sig. Nu kommer hun selv og spørger om jeg ikke vil sy det og det til hende. Vi har indgået et samarbejde, hvor hun klipper stoffet og jeg syer. Indtil videre er det blevet til en bluse og to par gamacher. Begge mønstre er fra Stof & Stil. Blusen er efter dette mønster dog med lettere modifikationer - Stoffet er lækker blød og tynd jersey med imiteret læder ved skulderne og så rib i hals og ærmekanterne. Gamacherne på billedet er syet efter dette mønster og opsyet i dette stof. De er altså ret fede og en stor fordel ved dem er, at det ikke tager lang tid at sy sådan nogle gamacher.

4 kommentarer:

  1. Fedt Louise og cool at I samarbejder om design :)
    Anna vil heldigvis gerne gå i det jeg syer også og jeg nyder at sy til hende. Hvilket minder mig om at jeg har noget super sødt stof liggende til en sommer tunika til hende...
    Jeg må i gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er simpelthen så skønt:-). Glæder mig til at se den tunika du får tryllet frem:-)

      Slet
  2. Ih hvor må det være fedt og hun ser jo helt vildt smart ud. Lækkert tøj du har syet til hende.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)