fredag den 29. marts 2013

Sjov med børn #4

Jeg elsker at bage og det samme gør stort set alle mine børn. De siger meget sjældent "nej tak" til at hjælpe mig, hvad enten det drejer sig om formning af boller, blandning af ingredienser, pyntningen eller selve spisningen af kagerne/bagværket;-). I dag har vi lavet mini cupcakes til vores påskefrokost i morgen. Ældste barnet har hjulpet mig og i anledning af højtiden har vi pyntet kagerne ret traditionelt som små reder med æg i (men det er jo kun fantasien, der sætter grænser). Kagerne og frostingen er lavet med udgangspunkt i denne opskrift, som er ret enkel og uden de store dikkedarer, men den virker, smager godt og lykkes stort set altid:-). Så tilbage er der kun at sige; God påske og god appetit;-).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)