lørdag den 20. oktober 2012

Endnu et og flere på vej

Fredag i sidste uge kom Carl Johan stolt hjem fra børnehaven med et græskar under armen. Den seneste uge har det derfor stået ude i forhaven og lyst op sammen med det græskar vi allerede havde i forvejen. Desværre glemte jeg at smørre det med atamon og det ser derfor allerede ret sølle ud (billedet er taget inden nedbrydningsprocessen gik i gang;-)). Men men men for at rette op på forglemmelsen har jeg i dag købt endnu et græskar (til den nette sum af 20kr i Lidl - Det var da billigt:-)). Carl Johan glæder sig meget til i morgen, hvor det skal udhules og han har besluttet, at det skal have nøjagtig det samme ansigt som det første han lavede - For sejere kan det ikke blive, mener Carl Johan:-). Og en ting lover jeg; i morgen glemmer jeg ikke at bruge atamon;-).


1 kommentar:

  1. Hvor ser de bare seje ud... vi skal også have fundet et til det nye hus vi flytter i, i næste weekend, men skal da lige have skrevet Atamon bag øret...
    Smørre du det på indvendigeside, eller over det hele?

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)