onsdag den 19. september 2012

Grønne fingre...

...kan jeg desværre ikke prale med, at jeg har. Normalt plejer jeg at slå alt grønt ihjel omkring mig (hvis man da lige ser bort fra alt ukrudtet, der storetrives i haven;-)). Ude på terrassen var en tomatplante skudt op imellem fliserne. Jeg har længe haft planer om at flytte den, men ting tager jo som bekendt tid;-). I søndags fik jeg så endelig taget mig sammen. Fik pillet et par terrassefliser eller fem op, så jeg rigtig kunne komme til planten. Det lykkedes mig at få tomatplanten op af jorden - dog ikke uden at knække roden. Hmm det var det der med de grønne fingre eller mangel på samme... Tomatplanten har nu stået inde de sidste par dage og det er ikke uden stolthed i stemmen, at jeg nu kan fortælle, at den vokser og blomstre helt vildt. Og som om det ikke var nok, så er den første tomat også kommet til syne. Mums jeg glæder mig til at smage den:-), men mest af alt så er jeg s** stolt og hvis jeg kigger længe nok på mine fingre, så tror jeg også, at jeg kan se dem antage en svag lysegrøn farve;-).

Min stolthed:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)