torsdag den 5. april 2012

Dagen derpå - En fødselsdag i glimt

Hov hvad er det???

Det er såmænd bare en ballonhimmel over fødselarens spiseplads

Ballonhimlen var et stort hit:-)

 Et glimt af fødselsdagsdugen - hmm den kunne vist godt tåle at komme nær et strygejern;-)

 Ingen tvivl om hvor gammel fødselaren blev:-)

To vogn med lys i fødselsdagstoget - Et for hvert fyldt år

Flag skal der naturligvis til og i år passede antallet af flag i lampen med antallet af år.

Fødselarens helt eget personlige flag kom selvfølgelig også på bordet.
En dejlig dåbsgave som jeg nyder at pynte med.

Sådan ser vores fødselsdagsbord gerne ud og jeg elsker den genkendelighed der er i at have nogle faste traditioner med hensyn til oppyntningen - Traditioner som der dog godt kan af viges lidt fra, men helst ikke for meget, vel;o).

Har I også nogle faste traditioner, når I pynter op til fødselsdage?

2 kommentarer:

  1. Tillykke med Sigurd - det er simpelthen helt vildt, at han er blevet 2 år. Jeg synes ikke det er lang tid siden, du var gravid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg faktisk heller ikke;-) og tak for fødselsdags hilsenen:-)
      Kh. Louise

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)