torsdag den 14. juli 2011

Uventede gæster...

Da jeg var yngre (f*** jeg lyder gammel:-o) brød jeg mig ikke specielt meget om uventede gæster. Jeg indrømmer blankt, at jeg er et rodehoved og jeg synes da helt klart, at det ville være skønt, hvis jeg/vi altid havde et præsentabel hjem... Men det har vi IKKE, men nu har jeg i det mindste fem børn at skyde skylden på;o), så jeg har lært at tage det hele lidt mere afslappet. Folk er hjertelige velkommen her i huset og skulle de ringe og varsle deres besøg ½time før ankomst, så får de også en krammer med på vejen, for gang på gang bliver jeg overrasket over, hvad "tornadoen" kan nå at udrette på den halve time - Ved du foreksempel hvor meget skrammel der kan proppes ind i et skab? Det er vild meget - helt vild meget;o). Så jo vores dør er åben, når nogen ligger vejen forbi.... Men altså denne fætter har nu for tredje aften i træk hygget sig på vores terrasse... Ind kommer den f**** ikke (håber jeg;o)).

Vores "gæst"
Billedet er taget med terrassedøren på klem, så den hurtig kunne smækkes i, hvis "gæsten" skulle tro det var ment som en invitation;o)

8 kommentarer:

  1. ADDER!!!! Pyyyh jeg kan ikke udstå frøer....tudser...edderkopper...snegle...slanger...ja og alt muligt andet kryb! Godt du lid havedøren stå på klem så du hurtigt ku få den af vejen igen:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  2. "Hvad byder du uventede gæster?"
    Smid en kop Gevalia efter den ;o)

    SvarSlet
  3. Uf, hvor er den godt nok store - den ville heller ikke komme ind hjemme hos os :)

    SvarSlet
  4. HAHAHAha du er skam ikke det eneste rodehovede her i blogland! heldigvis er jeg gift med en tornado, så det er kun mit kreahjørne der halter kraftigt efter.

    "søøøød" tudse, stik den et kys og se om det bliver til en prins ;o)

    SvarSlet
  5. Jeg har også en tornado der klarer skærene hvis vi får uventede gæster ;)

    SvarSlet
  6. Hyggelig fætter i har fået på besøg, det er lidt sjovt med sådannet besøg. Jeg har det også bedst med folk lige ringer en halv time før så man lige kan få ordnet det værste. Ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  7. hehehehe åhh det der med uventet gæster kender jeg alt for godt... Man kan virkelig nå meget på en halv time... Men det kommer også lidt an på hvem det er som kommer...

    SvarSlet
  8. Smiler - ja et skab kan rumme mange ting - og skuffer ;0)
    Adr - nej den fætter ville bestemt heller ikke blive inviteret indenfor hos mig..
    Vi har et lille vandhul bagerst i haven, hvor der har været lignende venner :0) - men de må godt blive dernede..
    KH.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)