mandag den 27. september 2010

Skal der være fest, så lad der være fest

I Valdemars klasse har vi en rammeaftale, at man giver en gave til omkring 20kr, når man er inviteret til fødselsdag. Jeg synes dog nogle gange, at det kan være svært at finde på noget til pigerne (sjovt nok havde jeg det lige modsat, da Frederikke var i den alder;o)). Nogle gange bliver det en pengegave, hvilket så sandelig også falder i god jord hos børnene;o). I disse dankort-tider sker det, at min pung løber tom for kontanter. Så da Valdemar i sidste uge skulle til fødselsdag, måtte jeg lige stikke hovedet ind på "lageret", hapse et af de IKEA-børneforklæder som jeg havde købt på tilbud til selv samme formål. Maskinen blev programmeret og ikke mange minutter senere var Valdemar klar til at tage til fest med en gave under armen:-).


Alt den snak om forklæder får mig til at tænke på den anden aften, hvor drengene var i køkkenet. Sikke en fest de kunne skabe:-).

Så er der fest!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)