søndag den 13. september 2009

En ommer!!!

Jeg har aldrig fået vist jer, den barselsgave jeg lavede til min lille nevø. Det har sine årsager eller retter sagt det skyldes en mindre detalje som jeg nok skal komme ind på lidt senere, men først synes jeg, I skal se gaven.

Et dejligt blødt tæppe, hvorpå jeg har broderet min lille nevøs data'er.

Personligt synes jeg selv, at det var en rigtig sød gave. Samtidig vidste jeg også, at forældrene ville blive glade, da tæppet var et ønske fra dem - og det er jo dejligt at ramme plet med den helt rigtige gave. Og ramme plet det havde jeg skam også gjort, hvis det ikke lige var for den lille detalje, at forældrene ikke helt syntes, at deres lille skønne dreng lignede en Malte:o).

Så på den igen:o)

Så er endnu et tæppe færdig og denne gang skulle alle data'erne gerne være rigtige;o)
Så skal det bare pakkes ind og sendes!
Et par lyseblå sutteklude med navn er det også blevet til!
Og så til sidst et billede af den lille skønhed - Asbjørn:o)

2 kommentarer:

  1. Hej Louise

    Nu skal du ikke være for sikker. Han er jo ikke døbt endnu :-)

    Kh. Dad

    SvarSlet
  2. Du har ret - Måske jeg skulle have et tæppe i reserve, hvis nu de finder på et helt tredje navn:o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)