mandag den 27. april 2009

Noget andet...

Nu har de sidste gør-det-selv-indlæg jo handlet om min produktion af buksedragter, så det skal I blive forskånet for i dette indlæg. I stedet for vil jeg gerne vise jer en hjelm jeg fik lavet her i weekend.
Den er 70er-inspireret. Ydersiderne er er lavet i lilla babyfløjl, medens midterstykket af hjelmen består af en række forskellige lilla-stoffet syet sammen. Som afslutning er hjelmen foeret med lilla bomuldlærred og kantet med lilla skråbånd.
En sød hjelm som I ikke får lov til at se på vores mindstemand pga. af farvevalget - Hr. Nielsen vil nedlægge veto i mod dette;o)

Hjelmen kan i stedet nydes på min skønne påklædningsdukke Isabella=o)

Hjelmen hvor sidestykket og foeret ses!

Sidestykket og toppen af midterstykket ses!

Midterstykket ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)