tirsdag den 20. november 2012

Senseo Twist (Sponsoreret indlæg)

Jeg har været så heldig at få lov til at teste den nye Senseo Twist maskine. Måske lidt underligt, når nu jeg ikke selv drikker kaffe... Men designet kan jeg nu godt lide og så, til min store glæde, har jeg opdaget, at den også kan trylle kakao frem. Nu er jeg nærmest ikke i tvivl om, at den bliver et hit som mig og ungerne, for varm kakao og vinter passer da perfekt sammen:-). Nu vil jeg glæde mig til, at min mand kommer hjem, så jeg kan overraske ham med en kop friskbrygget kaffe.
Jeg har tænkt mig at skrive en mere dybde gående anmeldelse, når vi har afprøvet maskinen et par dage og efter vi har afholdt julefrokost på lørdag, hvor der kommer en masse kaffedrikkende mennesker - Så her skal maskinen virkelig stå sin test:-).


5 kommentarer:

  1. Total misundelig ! Mand jeg gad godt være tester af sådan en sag!

    SvarSlet
  2. Hvor fedt - bare jeg kunne teste den er kaffedrikker og kakao ;-)

    SvarSlet
  3. Hejsa. Jeg har også testet denne fantastiske maskine og vil lige høre dig, om man skal have en bestemt Pudeholder til kakaopuderne? Eller bruger du bare den som også er til kaffe?
    Mvh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette
      Undskyld det sene svar. Håber du selv har fundet en løsning i mellemtiden;-).
      Hvis du læser på posen med kakaopuderne, så står der, at der skal anvendes pudeholderen til 2 puder (der skal dog kun anvendes en kakaopude). Det fungerer fint:-)
      Vh. Louise

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)